Wat te doen met een klacht?
Stap 1: Bespreek de klacht
Bespreek de klacht met één van onze begeleiders op een rustig tijdstip. Of vul het contactformulier in.
Stap 2: Schrijf een brief
Mocht u er helemaal niet uitkomen schrijf dan een brief naar de landelijke klachtencommissie.
Vermeld in de brief:
Jouw naam, adres, telefoonnummer en dat van je wettelijke vertegenwoordiger of van diegene die je helpt bij het maken van de brief;
De naam, adres en telefoonnummer van de zorgboerderij en de persoon over wie je een klacht indient;
Een zo’n uitgebreid mogelijke beschrijving van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt;
De reden waarom je hier een klacht over hebt;
Een beschrijving over wat je al hebt ondernomen om tot een oplossing van de klacht te komen.
Stuur je brief naar:
Klachtencommissie:
Stichting Geschillen in de Landbouw c.a.
Klachtencommissie Landbouw en Zorg
Postbus 245
6700 AE Wageningen
De landelijke klachtencommissie gaat de klacht dan onderzoeken. De commissie geeft dan aan of je klacht terecht is en welke dingen de zorgboerderij en jij zouden kunnen verbeteren.
Op www.landbouwzorg.nl staat meer informatie over hoe je een klacht kan oplossen en hoe de landelijke klachtencommissie werkt.